Sider

4.3.12

Shout out - Carmakoma

I fredags blev min lykke gjort. Endelig modtog jeg min længe ventede blå kjole fra Carmakoma. Lykken varede dog ikke længe og jeg har efterhånden fået oparbejdet mig et noget ambivalent forhold til mærket. På den ene side er jeg helt fjollet med deres designs og deres vision. Jeg er vild med dét, de gør for plus size-moden i Danmark. Til gengæld bliver jeg skuffet gang på gang, når det kommer til kvaliteten af deres styles.

Jeg ved ikke om det bare er mig, som er ekstraordinært uheldig. Det håber jeg, det er, men jeg kan ikke forestille mig, at jeg er den eneste med dårlige erfaringer. Jeg har ejet fire stykker tøj fra Carmakoma - tre forskellige styles. Samtlige stykker tøj er gået i stykker indenfor den første uge.


Min blå kjole er ingen undtagelse. Jeg havde den på i 12 timer igår. Den har ikke siddet stramt. Der er vist nok ikke noget galt med min krop (selvom man kan begynde at undre sig efter trælse oplevelser med fire ud af fire stykker tøj). Og jeg bytter den selvfølgelig "bare". For jeg er helt forelsket i den kjole. Men jeg bliver bare nødt til at udtrykke min skuffelse.

For jeg bliver altså skuffet, når et mærke ser så eksklusivt ud og det dér så sker. De holder sig jo heller ikke tilbage med priserne. Misforstå mig ikke; jeg betaler gerne prisen for fine styles, men jeg ville ønske, at kvaliteten fulgte med. Og ja; Carmakoma gør noget helt særligt. Men det giver dem ikke ret til, at lave tøj som ikke holder. Kvaliteten skal altså følge med.

Hvad med jer? Hvad har I af erfaringer med Carmakoma?

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Jeg troede også bare det var mig der var møj uheldig. Første bluse jeg køber, krymper til en str. 38 efter vask, og den er vasket efter alle anvisninger. I dag har jeg lige vasket en kjole, og da jeg hænger den på bølen og strækker den, går stoffet i stykker. Jeg troede også bare det var mig, men er da glad for at finde en der har været lige så uheldig. For alle steder man henvender sig får man bare afvide at det har de aldrig oplevet..
    øv øv, det er ellers super fedt tøj, og jeg betaler gerne prisen bare det holder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina!
      Jeg har også hørt fra en del, at de aldrig har haft problemer med Carmakomas tøj - men jeg har nu også hørt det omvendte fra en del. Jeg vil også gerne give pengene for tøjet, hvis det holder, men jeg er ikke helt overbevist om at det gør.

      Og hvor er det altså træls for dig! Jeg håber, at du kan få det byttet et sted.

      xoxo

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...