Sider

8.3.12

Summer cravings

Sandaler/Sandals: Ecco - Jeans: ZJ - Jakke/Jacket: Zizzi




Jeg glæder mig til sommer. På den dér måde, hvor jeg er begyndt at kigge efter et par sandaler at gå den i møde i. Måske er det tidligt, men når man falder over et par som dem her, så er det svært at lade være.
Jeg var dog fornuftig og trækker det en måneds tid mere - så ser økonomien vist lidt lysere ud. Jeg ved bare næsten ikke om jeg overhovedet tør vente - hvad nu hvis jeg ikke når at få dem?

Det er for øvrigt for dårligt, at det her er det tætteste vi har været på et outfit-billede. Jeg undskylder, men det er grænseoverskridende og jeg har ikke haft tid til at fordybe mig i det. Det skal nok komme snart!

I'm looking forward to Summer. I've even started looking for sandals. Early? Well, when you stumble upon sandals like these it's hard not to. I didn't buy them though. I'll probably wait until next months when the whole money situation brightens up (I love pay day!). But I'm not really sure I can wait that long - what if they're sold out by then?

I'm sorry about this being the closest thing to an OOTD. I think I have to get over the whole "picture fear"-thing and I've also been really busy. But I promise it wont be long!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...