Sider

17.4.12

Crispy Coral

Neglelak/Nail polish: Gosh - 607 Crispy Coral
Jeg bliver glad i låget af den her neglelak, som jeg altså ikke kunne lade være med at købe i sidste uge. Farven er akkurat som jeg håbede på. I skal nok få den at se i levende live på et tidspunkt, for den bliver vist en sommerfavorit - perfekt rød på den pigede, flirtende, slikagtige måde. Min kæreste siger, at det vist kun er mig, der kan få slik-associationer af en neglelak. Men det er altså en lækker farve!

I can't help it - I get so happy when I see this nail polish I bought last week. The colour is exactly like I hoped for. You'll get to see it in "real life" sometime, 'cause I'm pretty sure that it will be a summer favourite - perfectly red, girly, flirty and candylike. My boyfriend says I'm the only one that can associate candy with nail polish. But it is a nice colour!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...