Sider

30.5.12

No salon effect for me (yet)


I dag var jeg forbi Matas for købe mig en pakke af Sally Hansens Salon Effects. Jeg havde på forhånd udset mig den med sommerfuglene og jeg havde glædet mig hele dagen til at komme hjem og lave negle. Gæt hvad min lokale Matas så ikke lige havde? Nå, jeg gik tomhændet hjem og jeg har ikke lavet negle endnu. Så de er skallede og kedelige. Uanset hvad bliver de jo kedelige i forhold til det dér.

I went by Matas (local store) today to buy a pack of Sally Hansens Salon Effects. I had decided on the ones with the butterflies and been looking forward to doing my nails. And guess what design my local Matas didn't have? Well, I went home empty handed and I haven't done my nails yet either. So they are shelled and boring. Then again... Everything is boring compared to THAT! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...