Sider

5.5.12

On the SPOT


Igår fik jeg et neongult armbånd på. Det sidder lidt for stramt, men det er okay, for det giver adgang til gode koncerter. Igår nåede jeg ikke så mange koncerter, som jeg håbede på. Jeg fik heller ikke lov til at komme ind til en koncert, som jeg havde glædet vældig meget til, fordi salen blev fyldt op. Samtidig er jeg lidt småsyg, så det tager altså også lidt af det sjove.

Igår nåede jeg (kun) at høre tre koncerter. RebekkaMaria and the Himboy, Christopher (som en sørgelig erstatning for Rasmus Walter, som jeg ikke blev lukket ind til) og dejlige Mads Langer.
I dag når jeg med lidt held fire. Det er langt fra så mange koncerter, som jeg håbede på før festivallen startede, men sådan kan det jo gå, når man ikke helt ved, hvad man går ind til. I dag er jeg mest bare glad for, at jeg ikke har betalt fuld pris for billetten. Den kunstner jeg havde set mest frem til at se har endda meldt sig syg!

Yesterday I put this neon yellow bracelet on my wrist. It's a little too tight, but it's okay 'cause it gives access to nice concerts (and I get to cut it off tonight....). I didn't get to see as many concerts yesterday as I'd hoped for. I didn't get to see a concert I really looked forward to either, because the venue was stuffed with people. I am also a bit sick. It takes a bit of the fun away. 


Yesterday I (only) got to go to three concerts. RebekkaMaria and the Himboy, Christopher (which was a sad replacement for the Rasmus Walter-concert I didn't get to see) and the lovely Mads Langer. Today, if I'm lucky, I will go to four concerts. It's not even close to as many as I'd hoped for before the festival started, but sometimes that's just the way it is, when you don't know what you're getting yourself into. Today I'm just happy I didn't pay full price for the ticket. The artist I've been looking most forward to even called in sick and the show is off! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...