Sider

7.6.12

Bring on summer!

 Om en uge har jeg afsluttet min sidste eksamen på min bachelor. Og så har jeg sommerferie! Det har jeg ventet på virkelig længe og jeg glæder mig helt vildt. Indtil videre byder min sommerferie på:

In a week my last exam on my bachelor will be over. And my summerholiday is starting! I've been waiting for that for soooo long and I can't wait! So far my holiday will include:


Grillaftener på vores nye Weber-grill og en dejlig, dejlig koncert.

Barbeque nights with our new Weber-grill and a lovely, lovely concert. 

Berlin - Hamburg
Og kærestetur til Hamburg og Berlin. Faktisk tager vi afsted om præcist en måned og jeg glæder mig så meget. Hvis du har gode tips og tricks til de to byer, så hold dig endelig ikke tilbage!

And a trip with by boyfriend to Hamburg and Berlin. Actually we're going in exactly a month and I cannot wait. If you have any tips for the two cities, then don't be a stranger! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...