Sider

8.6.12

Going home


Min telefon og jeg tog disse billede på min sidste tur hjem for et par uger siden. Der festede jeg med gode veninder, shoppede med min familie og hyggede mig helt vildt. Nå ja, og skrev eksamen. I dag tager jeg hjem igen. Og denne gang tager min kæreste med mig. Det bliver hyggeligt, gør det. Vi skal bare slappe af og fejre min mormors 70-års fødselsdag med familien. Nå ja, og måske kigge lidt på eksamen....

My phone and I took these photos on my last trip home a few weeks ago. Back then I partied with good friends, went shopping with my family and had the best time. Oh well, and wrote my exam too. Today I'm going home again and this time my boyfriend is going with me. It's going to be great. We're going to relax and celebrate my grandma's birthday (she's turning 70). Oh well, and maybe prepare a bit for exam... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...