Sider

31.10.12

Giveaway at Katrin's!

Katrin på reizende Rundungen har rundet 500 læsere og derfor har hun en giveaway kørende - og jeg synes helt sikkert, at du skulle tage at kigge forbi den, hvis du mangler noget fint til at klæde jeres kurver. Du kan selv vælge mellem en af de styles, som du kan se på billedet herunder. Jeg er ikke selv i tvivl; Jeg ville vælge den sorte peplum-kjole. Sådan én har jeg haft kig efter længe og den ville passe perfekt ind i min julegaderobe og være godt selskab til julefrokoster, juleaften, nytår og alt derimellem. 

Katrin at reizende Rundungen just got up on 500 readers so she's hosting a giveaway - if you need something nice to embrace your curves you should definately jump over to her blog and check it out! If you win you get to pick one of the styles below. I know I would pick the black peplum dress. I've been looking for at dress like that for a while and it would fit perfect into my christmas wardrobe and keep me company at christmas parties, christmas eve and New Years (and everything in between!)


Så smut da lige over og tjek hendes giveaway ud her!

Check out the giveaway right here!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...