Sider

30.11.12

Bring on December! Advent calendar

Hej derude! Er I klar til at december bliver skudt igang i morgen? Det er jeg og I skal nok få lov til at se lidt af, hvordan mit lille hjem ser ud, når julen er over os. Jeg er gået mere in end jeg plejer i år - jeg har på fornemmelsen, at det skal ses som min overlevelsesstrategi i forhold til en meget hård eksamen, som jeg skal hygge mig med det meste af december. 

Igår var jeg ude og turbo-shoppe en pakkekalender til min kæreste. Da jeg faldt over denne fine julekalender hos Hey Look, så vidste jeg bare, at jeg blev nødt til at lave den og skabe lidt ekstra julestemning. Den pynter fint og jeg er ret sikker på, at jeg får næsten ligeså meget glæde af at kigge på den, som han får ud af åbne den. I skal nok få lov til at se billeder af kalenderen - vil I også gerne se, hvad der er i den?

Da jeg kom hjem kunne jeg ikke lade være med at udbryde, at det altså ville være meget lettere at lave en pakkekalender til en pige. Han så ikke ligefrem overbevist ud - så for at bevise det, så satte jeg mig selv på en prøve: hvor hurtigt kunne jeg mon samle 24 små gaver, som jeg ville blive glad for? Jeg endte med 25 gaver (ja, så god er jeg åbenbart til at tælle...) og det tog mig 26 minutter og 51 sekunder at snuse dem op på nettet. 

Hi everyone! Are you ready for December to begin tomorrow? I am! And I'll let you see what my little home looks like when Christmas is here one of these days. I've gone even more in this year - I guess it's a survival strategy of mine. I have a really tough exam in front of me and it is going to keep me company most of December. To get through it I need A LOT of Christmas happiness. 

Yesterday I went turbo-shopping for an advent calendar for my boyfriend. I stumbled across this beautiful free printable advent calendar at Hey Look and I instantly knew I had to do it! More Christmas spirit please! It looks really nice and I'm almost sure I'll get as much joy out of it just looking at is as he will from opening it. You will get to see pictures of the calendar - do you want to know what's in it too?

Anyway! When I got home I told him that it would have been much easier to do an advent calendar for a girl. He didn't look convinced - so to prove it I put myself to the test; how look would it take to find 24 small gifts that would make me happy? I ended up with 25 gifts (I guess that's how good I am at counting...) and it took me 26 minutes and 51 seconds! 

1. Chokoladelakrids fra Black/Chocolate covered liqourice from Black 2. Fodsalt fra Matas/Foot salt for foot baths from Matas 3. Fine notesbøger fra Søstrene Grene/Pretty notebooks from Søstrene Grene 4+5. Vatrondeller fra Matas/Cotton pads from Matas 6. Fine porcelænsting fra Søstrene Grene/Pretty things in porcelain from Søstrene Grene 7. Mønstret tape fra Søstrene Grene/Patterned tape from Søstrene Grene 8. Hårsmykke fra H&M/Hair jewelry from H&M 9. God film /A good movie 10+11. Varme sokker fra H&M/Warm socks from H&M 12. Sølv neglelak fra Depend/Silver nail polish from Depend 13. Den har jeg åbenbart glemt - så er det kun 24 gaver alligevel! Så passer det hele jo igen/Obviously I forgot it... I guess there's only 24 gifts anyway! It all fits after all 14+15. Flere varme sokker fra H&M/More warm socks from H&M 16+17+18+19. Dejlige masker!/Nice facial masks 20. God the fra Yogi/Lovely tea from Yogi
 
21. En tandbørste med pænt mønster/A tooth brush with a nice pattern 22. Læbestift fra Rimmel/Lipstick from Rimmel 23. Hårnåle fra H&M/Hair grips from H&M 24. Smuk neglelak fra Rimmel/Beautiful nail polish from Rimmel 25. Lækker chokolade/Nice chocolate
 Hvad kunne du godt tænke dig, at der var i, hvis du fik en pakkekalender fra en du holder af?

What would you like to get in an adventcalendar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...