Sider

7.11.12

Craving (must...re...sist....)

Ved I hvad? Det her shoppe-stop-halløj er altså ikke skægt. Og jeg er hvad..? Tre dage inde? Jeg er svag og fristet, men jeg står imod. Jeg skal stå imod. Men seriøst! Hvor dejlige er de her sko ikke? Jeg mener... Jeg har lige meldt mig ind i fitness (helt seriøst... Jeg laver ikke sjov). Og jeg er sikker på, at de her sko ville kunne få mig til at smile over det der "working out"-koncept. Men nu er sagen jo den, at jeg lige har brugt penge på (kedelige - uden blomster!) sko til at træne i... Så... Men man kan vel også bare bruge sneakers sådan til hverdag? Ikke?

.... jeg skal stadig lige modstå det her. 

You know... This "no shopping"-thing is really no fun. And I'm only, what? Three days in? I'm weak and tempted - but so far I'm resisting! I need to resist. But seriously! How crazy wonderful are these shoes? I mean... I just signed up for fitness (I'm not joking). And I'm sure these shoes would make me smile about working out. However I just spend alot of money on (boring - no flowers!) shoes for training, so.... I guess you can use sneakers anytime you want? Right?

.... still need to resist this.
Hvis du nu ikke er bundet af shoppe-stop så kan du købe skoene her.
If you're not limited by "no shopping"-rules you can buy the shoes here.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...