Sider

3.11.12

OOTD: New glitter

I går fortalte jeg jer, at jeg havde indledt et shoppestop efter at have købt blazer, trøje og denne paliet-jumper. Jeg har endnu ikke besluttet mig for, hvor længe shoppestoppet skal holde, men jeg regner med at holde november ud. Det bliver en lang måned, har jeg på fornemmelsen. 

Yesterday I told you that I started a "no shopping"-period after buying a shirt and the blazer and sequin-jumper on the photos. I haven't decided how long the period will be, but I'm counting on all of November. I guess it'll be a long month!


Det her havde jeg på igår, for at fejre at det var weekend lige om lidt. Jeg har ingen særlige planer, bortset fra, at jeg skal arbejde søndag. Og læse, selvfølgelig. Det er altså dejligt med weekender uden alt for mange planer!

I wore this yesterday because I felt like celebrating that is was almost weekend. I don't really have any plans, but I'm working Sunday and I will be studying too. I like weekends without too many plans!

Blazer - Nanna XL / Jumper - Cassiopeia / Jeans - ZJ
Boots - Roots / Scarf - Bit'avant

Hvad skal du i weekenden? Og hvad er dit bedste shoppe-stop tip?
What are you doing this weekend? And what is your best "no shopping"-tip?

6 kommentarer:

  1. lovely outfit! just bought an cardigan like your sweater.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! A cardigan like this sounds lovely!

      Slet
  2. Love this glitter shirt. Great look.

    XX,
    Jenny

    SvarSlet
  3. I was this weekend for a 4 day trip in Arnsberg (Sauerland) to visit a friend of mine. Great time with lots of laugh. It was cold and sunny. We had a walk and went at a restaurant. Its pity if friends life 160 km far away. But this weekend was great!

    Best tip for no shopping? The things you wear not to much, must be the first in your wanddrobe. And every day you wear a thing you had before forgotten.

    Geetings, P

    SvarSlet
    Svar
    1. It really sound like a great weekend! I know how it feels when friends live too far away - however it just makes seeing eachother much better.

      Thank you for your tip!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...