Sider

7.1.13

OOTD: Take me out of here

Som jeg fortalte jer den anden dag, så er jeg igang med at skrive eksamen i disse dage. Jeg føler mig også stadig syg og jeg er efterhånden ret sikker på, at det ikke bare lige går over. Jeg har på fornemmelsen, at jeg ligger mig syg, så snart jeg afleverer min eksamen. I dag havde jeg virkelig brug for at få rystet tankerne på plads i noget frisk luft, så jeg gik med min kæreste i Fakta for at handle ind. Der er ikke noget, som eksamener, som kan give én lyst til at gøre noget ud af sig selv, så snart man går uden for en dør. For mig betød det i dag læbestift for en tur i Fakta. 

As I told you the other day, I'm doing an exam again these days. Also I'm still feeling a little sick and by now I'm almost sure that it won't just pass by. Something tels me, that I'll be in my bed as soon as I hand my paper in. Today I really had to clear my head with some fresh air so I walked to the store with my boyfriend. There's nothing like exams that makes you want to put on a little lipstick just to go to the store to get bread. So that what I did today! 

Dress - Carmakoma / Belt - Zizzi / Tights - H&M+
 Boots - Roots / Bag - Erbs & Bjerke
 Kjolen fra Carmakoma er perfekt til eksamensskriverier, for den er virkelig hyggelig og behagelig at have på. Tasken har jeg fået af mine dejlige forældre i julegave.

The dress from Carmakoma is perfect for writing exams - so comfortable and cozy! My wonderful parents gave me the bag for Christmas.




Rings - Spinning and Skagen. I got the ring with the small dots on the right for Christmas from my sister.
These two rings was an "after Christmas"-presten from me to me.
The scarf is my Christmas present from my Scottish family. 

6 kommentarer:

  1. LBD is always nice ;-)) Love your hair.

    XX,
    Jenny

    SvarSlet
    Svar
    1. Exactly! And even though I'm just sitting at home, it's nice to feel like you look nice anyway.

      Thank you! I'm so glad I went to the hairdresser. Need to get my bangs cut soon though.

      xx

      Slet
  2. I love your Look and your hair ist so cool!!!

    You look so perfekt!I would wear 1to1!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Aw, thank you. You're so sweet!

      Slet
  3. you look so beautiful in that dress :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...