Sider

19.5.13

How to get nice hair at Nicehair

Jeg har faktisk længe haft lyst til at skrive et indlæg om mine yndlingsprodukter, som jeg bliver ved med at vende tilbage til igen og igen, men jeg er ikke beauty-blogger, så jeg har tøvet med at gøre det. Nu har Nicehair.dk  dog gang i en konkurrence, hvor man ved at skrive et blogindlæg om dem, kan vinde en tur til Paris - og jeg mener bare... what's not to like? Billige produkter og chancen for at vinde en tur til Paris. I'm in! Og derfor kommer der nu en gennemgang af mine favoritprodukter - nogle kommer ikke fra Nicehair, men mange af dem gør.

Jeg var egentlig af den overbevisning at alle og enhver kendte til Nicehair, men så sent som i sidste uge måtte jeg begejstret fortælle en kor-veninde om det, så hvis du ikke kender til Nicehairs koncept, så kommer der lige en kort forklaring her - det er nemt nok! Nicehair er det oprindelige navn på en netshop som sælger en masse godt til forkælelse af dig selv til billigere penge end du finder ret mange andre steder. For nyligt er der kommet en række andre undersider med, som hedder Nicetrend, Nicekids, NicePerfume, Niceskin og Nicemakeup. Konceptet er stadig ligeså simpelt: Spar en masse penge! Og med det: Tag et kig ind i min... Ja, kalder man sådan noget en beauty-rutine?

I've been wanting to do a post on my favourite products, but since I'm not a beauty blogger I've been hesitating. But since a Danish website called Nicehair.dk is hosting a competition with the price being a trip to Paris I thought - well... What's not to like; Cheap products and the chance to win a trip to Paris? I'm in! So in a short while I'll be showing you some of my favourite products. Some are from Nicehair, some are not. 

First of all; I'm not sure if Nicehair ships internationally - I can't seem to find clear information of it on their website. But let me tell you shortly of the concept anyway, because it can be said quite shortly... Spoil yourself and save money while doing it! Win win. With that being said: I welcome you to take a look into my... What do you call it? Beauty routine? 


Vi starter i badet - og jeg skåner jer for billederne derfra. De sidste par år har jeg været utrolig, utrolig glad for Aussies hårprodukter og jeg kan virkelig mærke, at min ellers knastørre manke har taget godt imod fugten fra Miracle Moist-serien. Take the Heat-hårkuren bruger jeg et par gange i ugen og jeg er ret sikker på, at den beskytter mit hår rigtig godt fra al den føntørring og glatning jeg ellers har gang i... Og så giver den fugt og glans! Som mange af jer sikkert ved, er Aussie ikke det billigste i verden at få fingrene i her i Danmark, men på Nicehair kan du altså købe Aussie-produkter fra 59 kr. Og det er vel at mærke, når de ikke har særlige tilbud. For en måned siden lavede jeg et lager af shampoo og balsam til 39 kr. stk.! Det er altså et kup. 

Udover hårprodukter bruger jeg selvfølgelig også almindelig sæbe til kroppen. Her er Neutral eller andre parfumefri sæber min favorit og dem køber jeg altså bare i det lokale supermarked. Når jeg er stresset og har brug for lidt "aromaterapi" snupper jeg dog lige en sæbe fra Bodyshop - den med hindbær dufter skønt af slik.

I'm a big fan of Aussie! And my hair is too! I use the Miracle Moist series and the Take The Heat Miracle Cure and it works wonders for my hair - a few years ago it was soooo dry and now, most of the time, it's happy and moist. I love it! But Aussie is quite expensive here in Denmark, but Nicehair always have nice prices on this too - even when it's not on sale. Last month I stock up on it, because they had a really good offer. 

Besides shampoo and conditioner I use soap - ofcourse I do! However I just buy that at my local super market - at least the one without perfume which I use most of the time. When I'm stressed or sad and need a little "aroma therapy" I go with the one from Bodyshop, I love the smell of raspberry. 


Mine bodyscrubs fra Matas og Bodyshop kan heller ikke findes på Nicehair, men de efterlader huden blød og særligt den fra Matas giver super fugt og er virkelig lækker. Til gengæld har de både billige blade til min skraber og barberskum!

My bodyscrubs can't be bought at Nicehair, but they leave my skin soft and moist too. However they do have cheap shaving gel and razors too! 


Når det kommer til pleje af mit ansigt bruger jeg ret mange forskellige ting. Jeg er virkelig glad for mine forskellige masker fra Comwell, særligt den fugtgivende maske er et hit! De kan dog ikke fås på Nicehair, men det kan Biotherm og igen er der altså penge at spare. Jeg har brugt Biotherm siden mine teenageår, hvor jeg havde ret mange problemer med, at have enormt tørre kinder, men ret fedtet T-zone. Biotherms Aquasorce-serie fiksede det problem for mig!

When it comes to my face I use a lot of different things - I really love the products from Comwell, especially the moisturizing mask is a winner! However it's not available at Nicehair, but Biotherm is and that is a brand that has been my favourite since... well, it feels like forever! Since my teen years I've been using it, because I had problems with having really dry cheeks, but quite greasy T-zone - but with the help from the Aquasource series the problem is fixed!


Siden da har jeg suppleret lidt med en natcreme og senest et superfugtgivende serum, som er vildt lækkert. Det gennemfugter min hud og det har jeg virkelig brug for. Natcremen og dagcremen fås på Nicehair, men serummet er vist så nyt, at det ikke helt har fundet vej dertil endnu. Men jeg kan forestille mig, at det blot er et spørgsmål om tid. Natcremen fra Matas er lidt federe end den fra Biotherm og den bruger jeg, når jeg føler, at der er behov for det. Den kølende eye-gel fra Yes er virkelig god og hjælper mig af med hævede øjne, som jeg får, når jeg sover dårligt eller græder. Og selvom jeg ikke tror på mirakler, så har cremen fra Clinique har altså hjulpet på mine sorte rander under øjnene.

Since my teenage years I've added a few products to the collection; a night cream and latest a serum that gives a lot of moisture, which I really need. The day and night creams is available at Nicehair, but the serum isn't yet - however that might just be a matter of time. The soothing eye gel from Yes really helps me to chase those swollen eyes away. I tend to get those when I sleep badly or cry. And even though I don't believe in miracles the "Even better Eyes" from Clinique has made my dark circles less dark!


Som sagt før, så bruger jeg en del tid med føntørrer og glattejern og for at beskytte mit hår mod al den slid, så bruger jeg på skift disse tre produkter. Take the heat fra Aussie bruger jeg hver gang, de to hårolier bruges som jeg har lyst. Alle tre kan fås til billige penge på Nicehair. Aussie har jeg f.eks. købt på tilbud til 39 kr. i sidste måned og det er da billigt! Ligenu koster den 59 kr., men i forhold til 119 i f.eks. Matas er det jo et røverkøb! Mythic Oil fås her og Berber Argan Oil fås her - mit hår er altså mere end lykkelig for de to!

So.. I spend quite a lot of time with my hairdryer and my straightener, because I have too much hair all the time. And to protect my hair from all of this I make sure to use Aussies Leave in Take the Heat Cream every single time! And before that and even after that too I use some kind of hairoil, one of the two above. It adds moisture, shine and help all those little crazy hairs to be... well, less crazy. 


Jeg kommer fra Esbjerg og det er der Nicehair holder til, så jeg har kendt til firmaet i en del år efterhånden. Oprindeligt købte jeg primært Essie neglelak hos dem, for der kan man altså virkelig spare penge. Der er rigtig mange lakker til 39 kr., mens nogle af de nyere farver 79 kr., men det er jo stadig en del billigere end at gå i Matas. Max Factor har længe været min mascara-buddy og 2000 Calorie, som faktisk er den første mascara jeg har ejet, så vidt jeg da husker, fås til 69 kr. Også min yndlings bodylotion fra Clarins kan købes der - og den er altså perfekt; den dufter godt, er drøj i brug og fugter helt fantastisk. Jeg ved ikke, hvordan jeg har klaret mig uden den (well, min hud var tør, that's for sure!). Og der er altså ikke ret meget der er bedre end at kunne forkæle sig selv med virkelig gode produkter uden at ruinere sig selv. 

I'm from Esbjerg and that's where the company's from too, so I've known about it for a while. In the beginning I mostly bought nail polish from Essie, because most of the colours are more than half as cheap than in the stores! Also I can get my all time favourite mascara and bodylotion! The body lotion from Clarins is wonderful - it smells nice and gives perfect moisture. I don't know how I lived without it (well, my skin was dry, that's for sure!).


Og så lige rosinen i pølseenden - jeg er ikke den eneste, der er glad for Nicehair. Min kæreste er også! Han har en meget tør hovedbund og derfor bliver han nødt til at investere lidt ekstra i rigtig gode og rigtig dyre hårprodukter fra Philip B og Cutrin - men lur mig om han ikke også kan spare penge på det! Også hans ansigtscremer og aftershave balsam findes på Nicehair og det er altså nice! Og det smarte er, at når vi bestiller sammen, så kommer vi stort set altid over den magiske grænse på 500 kr., som giver gratis fragt!

And last but not least: I'm not the only one who's happy about Nicehair. My boyfriend is too! He's got a very dry scalp so he has to invest in really good but also really expensice products from Philip B and Cutrin - but he can save money on that too! Even his moisture for his face and his after shave balm is cheaper at Nicehair and that nice! Even better? When we order together we always cross the magic line of 500 Dkr., which makes delivery free. Yay! 


Hvad er dine yndlingsprodukter?

What is your favourite products?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...