Sider

6.5.13

London calling (Instagram edition)

Hej smukke mennesker! Der har været meget stille på bloggen på det sidste. Det skyldes flere ting. En af dem er, at jeg generelt bare har haft rigtig travlt. En af de ting, jeg har haft travlt med, har været at opleve verden. Efter et par uger, der er blevet tilbragt i London, Amsterdam og København sidder jeg nu og er træt og tilfreds i vores lejlighed i Aarhus. Ude godt, men hjemme bedst. Endnu bedre er at mindes dejlige tider - så her kommer lidt Instagram-billeder fra min tur til London. Der er ikke så mange, for jeg brugte mest bare tiden på at være sammen med de søde mennesker fra mit kor. Og spise god mad (som I kan se) og se Wicked. 

Hey beautiful people! It's been a quiet time at the blog lately. A lot of things can be blamed for that. One of the things is, that I've been very busy. And one of the things that's been keeping me busy is the world. After a few weeks spend in London, Amsterdam and Copenhagen I'm finally just sitting in our appartment in Aarhus - tired and happy. Home sweet home. But it's nice to look back - so here's a few  instagram photos from my trip to London. There's not too many of them, because the time went by quickly with the nice people from my choir. And by eating beautiful food (as you can see) and by watching Wicked. 




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...