Sider

21.5.13

Paris? Yes please!

Paris
Picture

Hej søde mennesker

For et par dage siden skrev jeg et indlæg om mine yndlingsprodukter, hvoraf rigtig mange af dem kan købes til billige penge på Nicehair.dk. Indlægget var en del af en konkurrence, hvor man kan vinde en tur til Paris og nu er jeg altså i finalen - så jeg ville blive rigtig glad, hvis I gider at klikke ind og stemme på mig.

Læs indlægget om Nicehair her
Og stem på mig her

PÅ FORHÅND TAK!!!

Hi sweet people

A couple of days ago I did a post about my favourite products of which many can be bought cheaper on Nicehair.dk. The post was part of a competition, where a lucky one can win a trip to Paris and I'm in the final - so I would be more than grateful if you'd click in and vote for me. 

Read the post about the products and Nicehair here
And vote for me here

THANK YOU!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...