Sider

17.6.13

Casual sequins

De sidste par dage har jeg taget mig tid til at holde lidt fri fra eksamen. Jeg har spist lækker brunch med min kærestes forældre, været til stomp/symfoni-koncert i musikhuset, været til familiefødsesldag, haft migræne og blærebetændelse, passet min kærestes søde nevø og set min søster. Så når vi lige ser bort fra det dér sygdom, som heldigvis er på retur, så har det altså været nogle helt igennem skønne dage. Fra i morgen giver jeg den lige den sidste slutspurt, så jeg kan aflevere min allersidste eksamen, før det begynder at stå i specialets tegn. Jeg afleverer på fredag og inden da skal jeg også lige synge til korkoncert og være på arbejde, så der bliver nok at se til! Men så står den også på en uges ferie, før jeg skal knokle med et sommerferie-fuldtids-job. Og i den ferie, skal jeg klippes! Yes - det har jeg også brug for!

I've been taking a few days off from my exam the last couple of days. I've had brunch with my boyfriend's parents, went to a stomp/symphony concert, been to a family birthday, been sick with migraines and cystitis, been looking after my boyfriends cute nephew and having fun with my sister. So apart from the sick-thing I've had some wonderful days. As from tomorrow I'm back to the exam, the last tough days, so I can hand in my last ever exam, before everything gets thesis related (damn... I just realized THIS exam is thesis related too). I'll hand it in on Friday and before that I'll be singing at a concert with my choir and working a bit too. So I'll have enough on my hands. But after this Friday I'll have a week off - and I'm going to see my hair dresser. Yay! It's needed. 

Top - Zizzi / Jeans - Zj / Shoes - Ecco





5 kommentarer:

  1. The detail on that top is absolutely gorgeous!
    And I hope you're feeling better! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! And I am feeling better - yay! :D

      Slet
  2. Anonym18.6.13

    Flot bluse :-)

    SvarSlet
  3. The top is gorgeous. Love the outfit. :)
    Hope you're feeling better. Migraine is the devil himself. :(

    Mel xoxo

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you!
      And I am feeling better. I'm one of the lucky ones that only have migraines that last for max 24 hours (like that isn't long enough, but I mean... I know people who's bed for three days or more!). But you're right! It's the devil.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...