Sider

26.8.13

Home sweet home

Hej dejlige mennesker. 

Tidligere i dag landede jeg i vores lejlighed i Aarhus igen. Jeg har været ti dage på Kreta med min familie og min kæreste og det var en ferie, som har været mere end tiltrængt for mig. Min sommer har været rimelig stressende og det næste stykke tid i mit liv har også potentiale til at blive det. Vi har haft nogle vidunderlige dage og jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg havde vildt meget lyst til at tage hjem. Der var noget ved stemningen og tempoet dernede, som fik jeg mig ned i gear og det har jeg haft brug for. Jeg har store planer om, at jeg skal passe på mig selv det næste stykke tid. At jeg ikke skal rende for stærkt og tage den med ro, men jeg ved også, at det ofte er nemmere sagt end gjort. Livet går jo gerne med den fart, som det vil og mit liv går stærkt for tiden. Tanken om at jeg er færdiguddannet om et år skræmmer mig en del og jeg ved ikke, hvad jeg skal stille op med det. Jeg trøster mig selv, at jeg også ville være skræmt om et år, hvis jeg var færdig om et år dér. 

Nå, nu blev det til en omgang personlig følelsessnak. Jeg ville egentlig bare fortælle jer, at jeg har haft en god ferie og at jeg er kommet godt hjem - og så vise jer lidt billeder. Dem kommer der nok flere af de næste dage også.

Hi Lovelies. 

Earlier today I came back to our apartment here in Aarhus. I've been in Crete with my family and my boyfriend for the last ten days, and I really needed the break. My summer's been quite stressfull and the future hold the potential to be stressful as well. We've had some wonderful days and I would be lyiung if I told you I wanted to go back home. There was something about the atmosphere and the speed life passed by with. It made me relax and I really needed that. I'm planning to take care of myself in the coming time, but I know it's easier said than done - I mean... Life passes at the speed it wants to and my life goes by fast. The thought about that I'll be a Master in anthropology in a year scares me a lot and I don't know what to do about it. I try to comfort myself by saying, that I would be as scared if another year went by before I'd be done. 

Oh well, this turned out to be a lot of personal talk about feelings. I just wanted to tell you that I've had a really good vacation and that I'm back home - and show you a few photos. There will be more of those in the next couple of days. 








1 kommentar:

  1. Gorgeous photos. These just look like the makings of a good day!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...