Sider

28.12.13

Let the sale begin!

Jeg har aldrig været en udsalgshaj, hvis jeg skal sige det selv. Jeg har nok haft tendens til at købe ting, fordi det er et godt tilbud og coolt lige nu (men hvad så med i morgen og om en måned?) og så har jeg glemt at tænke over om det kun er en god idé, fordi jeg sparer penge eller fordi jeg rent faktisk kan se det, som nu engang er på udsalg, i min garderobe. Jeg har efterhånden lært mig selv to gode råd, hvoraf jeg skal følge mindst et, når jeg bevæger mig ud på udsalget: 
1. Det er så basis, som det næsten kan blive og derfor kan det altid passe ind.
2. Jeg har sukket efter det i en evighed. 

Om jeg altid følger mine egne råd? Niks. Collagerne nedenfor er et godt eksempel herpå. Der er flere ting i blandt, som kun er med fordi jeg synes det er fedt (og billigt) her og nu. Jeg har ikke klikket noget af det hjem endnu (men jeg har fået bukserne fra Junarose i julegave, jubiii - de er endda udsolgt i min størrelse nu), men det er muligvis et spørgsmål om tid, før jeg finder mig selv med en klikkende mus og et dankort i hånden. 

English:
I've never really been an sale expert, if you ask me. I guess I've been buying a lot of things because it's a great offer and on trend right now (but maybe not tomorrow or a month from now) and forgot to think about if it's an good idea just because of the money I'll safe or because it's going to fit into my style and wardrobe. By now I've come up with some simple words to shop by when it comes to sales and I should say yes to at least one of them:
1. It's a basic piece and it'll always fit in.
2. I've been talking/thinking/dreaming about it since forever.

Do I always follow my own advice? Nope. Some of the picks down below will be the example of that. Some of the things are just there because they're cool (and on sale) right here, right now. I haven't clicked any of it home yet (but I did get the jeans from Junarose for Christmas - yay! They don't even have my size anymore), but I guess it'll be a question of time before.......... Well. 

Skater skirt / Paisley Dress / Grey Dress / Floral Dress

Jeans / Skater Dress / Blue Skirt / Glitter Skirt

Pants / Sweatshirt / T-shirt / Maxi Dress

Hvad vil du gerne købe på udsalg i år?
What would you like to buy on sale this year?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...