Sider

27.12.13

This was my 2013 #1: 12 months, 13 outfits

Januar/January

Hej allesammen!

Er I kommet godt igennem julen? Det håber jeg I er! Jeg har været hjemme hos min dejlige familie og er netop landet i Århus igen for at se min kæreste og hans forældre inden nytår og for at have mine sidste dage på arbejde, før jeg "bare" skal være arbejdsløs specialestuderende. Inden året er omme vender jeg igen hjem til min familie og hopper ind i det nye år med dem. 
 Jeg er helt sikkert ikke den eneste, der bruger de sidste dage op til nytår på at tænke over, hvad 2013 nu har været for en størrelse. Hvor startede jeg, hvad er der sket og hvor er jeg nu? Det kommer bloggen også til at være vidne til. Jeg starter med en opsummering af det, som jeg synes har været månedens bedste outfit - selvom der et enkelt sted har sneget sig to med ind, sådan kan det jo gå! Klik på månedens navn under billederne, hvis du vil se det originale indlæg. 

English:
Hey y'all! 

Did you all get through Christmas alright? I hope you did! I've been with my wonderful family until now and just returned to Aarhus to see my boyfriend and his parents before New Year and to have my last few days at work before I go back to "just" being a student without a job. Before this year is over I will go back home to my family to welcome the new year with them. 
 I'm sure I'm not the only one taking off some time to think about what kind of year 2013 was. Where did I start, what happened and where am I now? The blog will reflect that over the next few days, I hope you don't mind! I'm gonna start with a recap of what I think was the best outfit of each month (even though one month had to get two outfits - things like that happens). If you click on the name of the month below the pictures you will be directed to the original post. 

Februar/February - Marts/March

Juni/June #1 - Juni/June #2
Juli/July
August - September

Oktober/October - November

December

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...