Sider

14.1.14

Tomorrow! Violeta by Mango

Jeg kan altså ikke vente til i morgen! Jeg har altid elsket at gå rundt i Mango og sukke over det ene pæne stykke tøj efter det andet - og selvfølgelig også været enormt træt af, at det hele var størrelsesmæssigt ude af rækkevidde for mig. Men i morgen! I morgen sker der noget spændende. Mango lancerer nemlig deres nye plussize-brand; Violeta og jeg er om nogen spændt på, hvad det kommer til at indebære. Billederne nedenfor siger måske ikke så meget, men jeg synes umiddelbart at det ser lovende ud.Vores nysgerrighed kan vi få stillet i morgen - jeg regner i hvert fald med at min eksamen kommer til at blive lidt forstyrret. Kun lidt. Må være stærk.

English:
I can't wait for tomorrow! I've always loved visiting Mango stores and eyeing one pretty piece after the other - and of course feeling a bit sad that most of it was out of my reach when it came to sizes. But tomorrow! Oh, tomorrow! Mango will be launching their new plussize brand:  Violeta and I for one cannot wait to see what the fuss is all about. The pictures below doesn't say much, but I think it looks promising. I'm sure my exam is going to wait a bit at some point tomorrow. But just a bit. I have to be strong. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...