Sider

15.1.14

Violeta by Mango collection is now online!

Jeg har ventet på denne dag, for jeg synes altid det er spændende og godt nyt, når der kommer nye brands på gaden til os pluspiger. Og jeg havde altså lidt sommerfugle i maven, da jeg tændte min computer i formiddags for at klikke mig igennem siden her: http://shop.mango.com/DK/violeta

Men jeg må så også indrømme, at jeg faktisk blev lidt skuffet. Som jeg fortalte igår har jeg altid været virkelig glad for at gå rundt i Mangos forretninger. Jeg synes altid der er en håndfuld pæne kjoler, som jeg godt kunne drømme mig ned i. Men det er som om, at de styles som jeg plejer at sukke efter i Mango ikke rigtigt har fundet vej til Violeta-kollektionen. Jeg synes der er lidt for meget basis over det - og ja, basis er godt, hvis det er god kvalitet og flotte snit, men det kan altså også blive for meget, når det næsten er det eneste der er. Jeg håber, at der med tiden kommer flere moderne styles til.

Jeg er ikke blown away, men det betyder jo ikke, at der ikke er fine ting at finde, vel? Se bare med nedenfor.

English:
So I've been waiting for this day 'cause it's always good news when new plussize brands hit the streets. And I had a few butterflies in my stomach when I opened my computer this morning to click through this website: http://shop.mango.com/DK/violeta

But I must admit I'm a but dissapointed. As I told you yesterday I've always loved walking around Mango stores. I always found a handful pretty dresses I would dream my way into. But I feel like those styles didn't make to the Violeta collection. I think there's too much basic stuff in the collection - and basic is good if the quality is nice and the cuts are cute, but basic is also boring when it's almost all there is. I hope that in the future more modern styles will come.

So... I'm not blown away, but it doesn't mean I didn't find nice pieces. Just take a look here:





3 kommentarer:

  1. Nu er det ikke fordi jeg selv er alt for god til at bevæge mig ud i de helt store farverige outfits, men det er længe siden jeg har set en så farveløs og kedelig kollektion. Det grænser for mig, lidt for meget op af en amerikansk Mommy-stil. De har gjort et forsøg, og det et absolut dejligt. Men det kunne være bedre.

    SvarSlet
  2. I'm dissapointed of this collection. I only found two trousers i would wear. This is not mango, this is ... Well, it's ok...

    SvarSlet
  3. Anonym16.1.14

    Er desværre enig, øv.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...