Sider

10.2.14

JUNAROSE Spring 2014 Lookbook

Har I set den nye lookbook som danske JUNAROSE offentliggjorde i sidste uge? Hvis ikke kan I se et lille uddrag her. Jeg er virkelig spændt på, hvad foråret kommer til at bringe, når det kommer til JUNAROSE. Jeg har været virkelig begejstret det sidste års tid, hvor mærket har været på markedet - og jeg håber det fortsætter! Jeg synes ikke at lookbook'en i sig selv havde en helt masse spændende ting, men mon ikke, at der bliver hevet en masse spændende styles ud af ærmet i løbet af de næste par måneder. Jeg glæder mig til farver og sommerfornemmelser - så der er nok en grund til, at jeg er helt pjattet med blomsterprintet forneden. Og så klapper jeg også i mine små hænder over, at det ser ud til, at der kommer en masse fede jakker vores vej. Hurra!

Det er på sådan en dag, at jeg er ekstra glad for at Salling i Århus har en fremragende, stor JUNAROSE afdeling. Jeg må vist snart ind og snuse igen! 

English:
Have you all seen the new lookbook that Danish JUNAROSE published last week? If you haven't I'll show a little something here. I'm really excited about spring - especially when it comes to JUNAROSE. I've been so thrilled this last year where the brand has been around  and I'm hoping it'll stay that way! I don't really think the lookbook had too many exciting things to show, but I'm hoping they have saved the best for later (and the next couple of months). I can't wait to wear more colour and feel summer-ish - I guess there's a reason for me being all into the flower print below. And it looks like a lot of cool jackets coming our way, I'm more than happy about that! 

It's on days like these I'm happy about living in a town with a mall that has a large JUNAROSE section. I have to go there soon!




Se hele JUNAROSE's lookbook her

See the JUNAROSE lookbook here

2 kommentarer:

  1. I love the flower blazer. Great inspirations. Thank you!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, me too!!! And you're welcome! :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...