Sider

18.2.14

OOTD: Dancing in the Dark


I lørdags tog vi et smut ind til byen for at fejre min læsegruppevenindes fødselsdag - eller i hvert fald fra min gamle læsegruppe. Før jeg var klar til noget som helst var det helt mørkt udenfor, men jeg havde altså alligevel lyst til at tage billeder af aftenens tøj og mine hjemmegjorte krøller (som dog faldt sammen ualmindeligt hurtigt i stormvejret, der herskede udenfor). Nå men, det var på med blitzen og noget med at stå stille meget længe, fordi blitzen skulle lade op først og den slags. Jeg glæder mig meget til lysere dage, så det bliver lidt nemmere at smutte i byen og knipse billeder inden man overgiver sig til en Gin&Tonic eller to. 

Blusen er for øvrigt en ny én (selvom jeg har vist dens smukke pletter en del gange på Instagram - @malenefl). Jeg svor at jeg ikke ville hoppe i leopardprint igen, da det så småt begyndte at komme frem. Leopardprint havde jeg nok af i 90'ernes Spice Girls-dage, hvor noget siger mig, at jeg havde et helt sæt tøj med leopardprikker. Men nogle gange må man jo tage sine ord til sig igen - her er jeg i hvert fald i leopardprikker fra Zizzi. Og jeg er vild med det.

English:
Saturday evening we went down town to celebrate my friends birthday - she's from my studygroup or at least the study group that used to be. Before I was ready for anything at all it was dark outside but I still wanted to show you this outfit (and my hair and make-up even though it was pretty much ruined by the wind). Well, on with the flash and then I had to stand still for the longest time because the flash had to regain it's strenght between every photo. Needless to say I'm looking forward to brighter days when it'll be easier to snap some photos before diving in to a Gin&Tonic or two. 

The sweater is new by the way (even though I've been showing you these lovely leopard details a few times on Instagram - @malenefl). I swore I was not going to wear leopard print ever again when it started coming in trend again. I had enough back in happy 90's and my Spice Girls-days. I think I remember something about a whole outfit - pants and top - in leopard print. But I guess sometimes you have to take your words back and here I am... Wearing leopard print from Zizzi. And loving it too.


Sweater - Zizzi / Skirt - Junarose

Rings - Jane Kønig / Nail Polish - Holly Red from Oriflame
Ring - Spinning


Mine læsegruppeveninder blev hurtig en sindssyg vigtig del af mit liv og jeg forstår stadig ikke helt, at vi i sin tid, da vi startede på studiet, blev sat sammen helt tilfældigt. Der er sket lidt udskiftninger siden - nogle er faldet fra, men der kom også et ekstra medlem til efter vores allerførste eksamen. I alt er vi fem piger som prøver at ses så ofte det kan lade sig gøre. Som tiden går bliver man jo spredt for alle vinde. En er hoppet et par semestre over, en udskød sin bachelor, to er startet på helt andre uddannelser - en endda i Skotland. 

Men vi prøver altså at ses så ofte som muligt. Og det er jeg glad for, for det er nogle skønne piger og med eksamenslæsning, fællesskrivning, museumsprojekter og middagsselskaber har jeg utroligt mange gode minder sammen med dem, selvom det føles som om vi lige har mødt hinanden (behøver vi at snakke om, at det snart er fem år siden...?). 

English:
My studygroup quickly became a really, really important part of my life and I still can't believe that when we started at the university we were just put together in the group by coincidence. Since then a few changes has been made - some left and some came in. Now we're five girls trying to see eachother as much as possible. You know, time goes by and time moves people around. One skipped a few semestres, one postponed a few, two even started different educations instead - one of them in Skotland. 

But we try to see eachother as much as possible and that makes me happy. They are wonderful girls and after going through exams, projects and (several) dinner parties I have a lot of great memories about these girls - even though it feels like we just met (we really don't need to talk about the fact that we've known eachother for almost five years....)

5 kommentarer:

  1. Wow you look adorable :)

    SvarSlet
  2. You look lovely with red lips!
    the leopard sweater looks nice as well :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! :D
      And the sweater is sooo nice :D

      Slet
  3. Hvor ser du godt ud! Super fedt outfit og virkelig flot til dig med rød læber!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...