Sider

23.2.14

Sunday Look Back (Week #8 2014)


Ugens opture // This week's ups:

  • Det har været en utrolog lækker uge på postfronten. Først fik jeg lækkert nyt træningstøj fra Female For Life  og så kom postmanden også med mit nye makeup fra Makeup Academy. // I've been good friends with the postman this week - I got my new sportswear from Female for Life and then he came back again with my new makeup from Makeup Academy.  
  • Og på tøjfronten. Jeg vandt et lækkert sæt tøj fra Junarose i Salling. Og jeg købte noget andet lækkert i Zizzi. // I won a pair of jeans and a t-shirt from Junarose. And I bought something nice at Zizzi - it's been a great week when it comes to clothes. 
  • Jeg tog mig endelig sammen til at organisere mine smykker i min nye smykkeboks (hvilket er pinligt, for jeg fik den i julegave). Men jeg er så glad nu! // I finally got around to organize my jewelry in my new jewelry box (which is emberassing since I got it for Christmas). But I'm so happy now!
  • Min kæreste har været sej og været til flere jobsamtaler i denne uge - så nu krydser vi bare fingre! // My boyfriend was cool and went to several job interviews - keeping our fingers crossed! 
  • I dag har været en særligt god dag. Jeg startede med Zumba med min søster. Derefter mødtes min kæreste og jeg med hans forældre til fransk frokost og kinesisk udstilling i Kunsthal Århus. // Today has been an extra good day. It all began with my sister and a great Zumba class. Then my boyfriend and I met up with his parents for a French lunch and a Chinese exhibition down town.

Ugens nedture // This week's downs:

  • Jeg fik at vide, at den underviser som indtil nu har været min vejleder går på pension og at han derfor ikke kan vejlede mig i mit speciale. Jeg skal altså finde en ny vejleder og det føles lidt som at starte forfra. // I found out that the professor who has been my mentor so far is going to retire. Therefore he can't be my mentor on my thesis. I'll have to find a new one and it feels like starting from scratch. 

Kunne ikke have klaret mig uden // Couldn't have done without:

  • Kaffe // Coffee 

Kunne godt have klaret med uden // Could've done without:

  • Pensionordninger // Retirements

Næste uge bliver god, fordi... // Next week will be great because...: 

  • Jeg måske bestiller de dér Nike-sko jeg har kigget på // I might order those Nike shoes I've been eyeing. 
  • Der er lønningsdag // Payday will come

2 kommentarer:

  1. Jeg er voldsomt misundelig på dit smykkeskrin - udelukkende kun fordi man kan organisere øreringene sådan! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt, helt vild med den detalje! :D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...