Sider

5.2.14

Zizzi Curvy Fashion Freestyling: The Show


Igår fortalte jeg jer lidt om det bloggerevent, som Zizzi afholdte lørdag eftermiddag. Om aftenen var vi allesammen inviteret igen til Zizzis store "Curvy Fashion Freestyling Show". Inden showet spiste jeg sushi med en af mine sødeste veninder, som jeg tog med til showet. Det var en helt fantastisk sjov aften, hvor DJ Nicoline Toft, sangerinde Nabiha, og modellerne dansede op til fest. 

Jeg var vild med showet; jeg var vild med musikken, med stemningen, med (det meste af) tøjet. Jeg var vild med at modellerne havde lov til at have det sjovt på catwalken og jeg var vild med showets statement. #AcceptNoRules. For hvorfor behøver der egentlig være så mange regler? Hvorfor kan vi ikke bare lade os selv have det sjovt med mode? Det sker ikke sjældent, at jeg (desværre) stadig hører folk nævne de regler, som så længe har hersket. Gå ikke i tøj med horisontale striber. Lad være med at gå i skinny jeans. Eller korte kjoler, nederdele, shorts. Lad være med at have noget tætsiddende på, lad være med at være for farvestrålende. Gå i sort, men lad være med at gå for meget i sort. Lad det gennemsigtige tøj hænge og husk, at din overdel skal gå ned over din numse. Nå ja, og vær helst så anonym som overhovedet muligt. Og lad være med at gå på stranden. I hvert fald, hvis du vil have badetøj på. 

Det er sgu da lige til at blive helt ør i hovedet af! Zizzi gør op med det nu - og hvor er det befriende! Holdets budskab er; glem reglerne, hav det sjovt, mix don't match! Nu er det tid til at sætte vores kurver fri og have det sjovt med mode. På tide, ikke? 

Showet havde en masse fede farver og en masse fede prints. Jeg er nok ikke helt klar på at hoppe i alle stylingerne, men budskabet står bøjet i neon og jeg føler mig virkelig inspireret, når jeg kigger på billederne. Og apropos billeder; har jeg ikke snakket nok nu? Videre til billederne! (Eller... I skal lige forbi min engelske oversættelse og SÅ er der billeder med dertilhørende mere snak fra min side). 

English:
Yesterday I told you about the blogger event Zizzi hosted Saturday afternoon. Saturday night we were all invited back to the big "Curvy Fashion Freestyling Show". Before the show I had sushi with one of my sweetest friends and I took her along to the show. I had such a fun night and DJ Nicoline Toft, singer Nabiha and all the models made a party out of it. 

I loved the show; I loved the music, the atmosphere and (most of) the clothes. I loved the fact that the models were allowed to have fun on the runway and I loooved the statement of the show #AcceptNoRules. 'Cause why do we have to have so many rules? Why can't we just have fun with fashion? I still often hear (sadly) people quoting these rules that's been around for too long. Don't wear horizontal stribes. Don't wear skinny jeans, or short skirts, dresses, shorts... Don't wear anything tight fitting. Don't wear too bright colours. Be safe - wear black, but don't wear too much black. Leave the see through materials hanging and remember that your top has to cover your behind. Oh, and... don't attract attention. Or go to the beach - at least not if you want to wear swimwear. 

Kinda makes your head hurt, right? Well, Zizzi's doing something about that now - and it feels great! The message from the team is; forget the rules, have fun, mix don't match! Set your curves free and have fun with fashion. About time, right?

The show had a lot of pretty colours and cool prints. And even though I might not wear every single look I feel like the message is in neon lights and I feel inspired when I'm looking at the photos. And speaking of photos - I've been talking enough now, haven't I? Here comes the pictures (and I might talk some more beneath them).

Jeg elsker bare de shorts på billede 1 og farverne på billede 3.
I love the shorts on the picture 1 and the colours of picture 3. 
Print er det nye sort, hørte jeg nogen sige. Bukserne på billede 1 er for fede, synes jeg.
I heard someone say that print is the new black - and I really love the pants on picture 1. 
Vi elsker kurver - og vi elsker bare ben (sidste sommer satte jeg mine ben fri - bedste sommer nogensinde!). Og denimjakken på billede 2? Jeg er vild med den!
We love curves - and we love bare legs (last summer I set my legs free - best summer ever!). And the
denim jacket on picture 2? I'm crazy about it! 

Hvor flot er buksedragten på billede 1 ikke lige? Og cardiganen på billede 3?! Der står Malene
over det hele på den. For ikke at snakke om de prikkede grå bukser
 (selvom prikkerne er svære at se, men de er der - og de er fine!)
How beautiful is that jumpsuit on picture 1? And the cardigan on picture 3?! It has my
name written all over it. Not to talk aboutthe grey dotted jeans
 (even though the dots are hard to see but they're there - and they are pretty!

Det nederdel (billede 1)!!!! Jeg er helt forgabt i det. Og jeg faldt pladask for cardiganen på billede 2.
The skirt (picture 1)!!!! I'm soooo in love with it. And I fell in love right away in that long
cardigan on picture 2.
Jeg elsker den klassiske styling i alle de her looks. Hvor sexet er det ikke lige? Den sorte kjole bliver
nødt til at flytte ind i mit skab en dag.
I love the styling of all these three looks. How sexy are they? The black dress have to move in to
my closet one day!

Credits: Alle billeder fra showet kommer fra søde Aislynn fra Aislynns World og er taget af Morten Nystrup Rasmussen. Tak! 

Credits: All the pictures from the show are from sweet Aislynn from Aislynns World and are shot by Morten Nystrup Rasmussen. Thank you!

1 kommentar:

  1. Ja!!!! Ud med de regler. Hvem er det egentlig der har fundet på at det kun er str 34 der må lave tuck ins?? Eller at man ikke kan gå i nedringet bluse fordi man har en stor barm! Tak for påmindelsen! Jeg tager sku lige nedringet tuck in på øjeblikkeligt!! Og fede styles. Jeg glæder mig til at se dig i den grå nederdel!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...