Sider

17.3.14

Etsy Favourites #2: Thesis themed




1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 /

Inden alt for længe er det meningen, at jeg skal igang med mit speciale. Jeg er sikker på, at det på én gang bliver en spændende, skøn og benhård proces. Jeg er helt sikker på, at jeg for brug for at omgive mig med opløftende ord, god struktur i form af to do-lister, pæne post it's og notesbøger til strøtanker og kalendere, der kan minde mig om hvilken dag det er og hvor lang tid der er til næste deadline. Kloge mennesker siger, at det er en vidunderlig proces og at den skal nydes - så det har jeg tænkt mig at prøve på, så godt jeg kan. Tiden kommer jo aldrig tilbage igen, så hvorfor ikke få det bedste ud af den, mens den er her. Det er vel nemt nok at sige på den her side af specialet. Og på den anden side. Inde midt i er jeg sikker på, at jeg får brug for søde ord til at trække mig igennem. 

English:
Before too long it's the plan that I'm going to start writing my thesis. I'm sure that it will be exciting, interessting, wonderful and really really hard at the same time. I'm sure I have to surround myself with uplifting words, structure with to do lists, pretty post it's, note books for thoughts and calenders to remind me what day it is and when the next deadline is. Clever people sat that it's a wonderful process and that you have to enjoy it - so I'm going to try to do that as good as possible. That time of your life will never come back, so you better get the best out of it. I guess that's easy to say before and after. Right in the middle I'm sure I'll need uplifting words to get me through. 

1 kommentar:

  1. Nååååå, der er nok nogen, der har været forbi skeldesign, hvaaaaa'? Hehe, kan kun anbefales. Bruger mine blokke dagligt :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...