Sider

9.3.14

Sunday Look Back (Week #10 2014)


Ugens opture // This week's ups:

  • Forår, forår, forår! Jeg bliver helt glad i låget! // Spring, Spring, Spring! It makes me so happy!
  • Mine nye smukke sneakers fra Nike - dem kommer I vist til at se meget til // My new sneakers from Nike - you'll be seeing a lot of them, I'm sure. 
  • Kaffe/kage-date med min gamle læsegruppe - de er nogle af de bedste piger jeg kender. // Cake/coffee date with my old studygroup - they're some of the best girls I know. 
  • Spontane kærestedates // Spontaneous dates with my boyfriend. 
  • Århus! Den sidste uge har budt på "Jeg er glad fordi"-væggen og strikhuer på statuer - det kan man da kun smile af // Aarhus, because it's a wonderful city! This week there was a "I'm happy because"-wall and knitted hats on statues - what can you do but smile? 

Ugens nedture // This week's downs:

  • Mit knæ har ikke været specielt glad for den skade jeg lavede i sidste weekend. Men jeg har da været til Zumba én gang siden, så helt galt er det ikke. // My knee wasn't excactly happy about being twisted last weekend. But I went to Zumba once since then, so it's not all bad. 
  • Jeg har haft et par dage, hvor jeg har været ved siden af mig selv med migræne og mærkeligt humør // I've been having a few off days with migraines and strange moods. 

Kunne ikke have klaret mig uden // Couldn't have done without:

  • Pastelfarvet neglelak. Okay, jeg kunne nok godt have klaret mig uden, men det har gjort min uge bedre. // Pastel nail polish. Okay, I could've done without it, but it made my week better.

Kunne godt have klaret mig uden // Could've done without:

  • Migræne // Migraines

Næste uge bliver god, fordi... // Next week will be great because...:

  • Min søster har fødselsdag og vi skal spise sushi for at fejre det // Because it's my sisters birthday on Tuesday and we'll be eating sushi to celebrate!
  • Vi skal hjem til vores forældre. // We're going to visit our parents.
  • Jeg skal endelig klippes igen! // I'll pay my hairdresser a visit! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...