Sider

20.8.14

Home sweet home

Så er jeg landet i Århus igen. Den sidste måned har stået på masser af hygge og afslapning og rejsen rundt i Europa og det har været skønt! Nu føler jeg til gengæld også, at jeg er bagud på en helt masse fronter. Vores lejlighed ligner noget der er løgn, jeg har så mange ting, jeg gerne vil vise og fortælle jer - og så har mit speciale været forsømt i allerhøjeste grad! Jeg har en deadline, der ånder mig lige i nakken og jeg er knapt nok gået igang med det afsnit endnu, så hvis der bliver lidt stille herinde, så er det altså bare fordi jeg har travlt med at være pligtopfyldende studerende ude i den virkelige verden. 

Her er lige tre små snapshots fra de sidste to uger. Bare vent, der skal nok komme masser af Barcelona- og Frankrig-spam. Og outfits. Og alt muligt andet. Men først skal jeg lige lande helt, huske at trække vejret dybt og prioritere mit speciale. Hvem har fundet på, at det skal være så stressende at komme hjem fra ferie? 

English:
So I'm back again. The last month has been filled with joy, I've been relaxing a lot and travelling even more. It's been great! However; now I feel behind on so many levels. Our apartment is such a big mess, I've got so many things I want to blog and tell you about - and my thesis has been neclected! I have a deadline coming up, I can feel it breathing on my neck and I haven't even started yet. So if I'm quiet in here it's just because I'm trying to catch up with my thesis out in the real world. 

Here's three quick snap shots from the last two weeks. Don't worry! There'll be lots of talking about my trips to Barcelona and France on the blog in the nearest future. And outfits. And other stuff. I can't wait to come back on the blog for real and tell you all about it. But first of all I have to take a deep breath  and focus on my thesis for a while. Who decided that it's supposed to be stressfull to come home from vacation? 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...