Sider

26.8.14

Monochrome autumn with SOLO

All items via Solo.dk
(Dette indlæg er lavet i samarbejde med SOLO, men valg og holdninger er fuldstændigt mine egne)

Da jeg var på vej til Frankrig blev jeg kontaktet af Natasha fra butikskæden SOLO, som spurgte om jeg med udgangspunkt i deres webshop ville sammensætte et outfit, der passede til årstiden. Da jeg så kom hjem fra Frankrig, var der ikke rigtigt nogen tvivl om, at et sådant outfit skulle tage udgangspunkt i det efterår, som er kommet snigende ind på os med høj fart. Hej blæst, hej regn og rusk! Hej lækre cardigans og tørklæder og mørkere farver (det sidste er mere velkomment end det første, kan vi ikke blive enige om det?).

SOLO fører tøj fra størrelse 34-56 og jeg har altid været glad for at komme i deres butikker. Og med jævne mellemrum kommer jeg også forbi deres webshop, hvor de blandt andet fører tøj fra Zizzi og ZbyZ. Derfor sagde jeg da også ret hurtigt ja til at sammensætte et outift - og med efteråret i baghovedet (og regnen trommende på ruden) gik jeg så på opdagelse på deres webshop. 

Nogle pakker måske deres nederdele væk, når efteråret banker på - jeg finder i stedet bare mine strømpebukser frem! Det sorte nederdel her, som er fra Zizzi, har en hvid bane ned langs siden, som giver den et minimalistisk sporty look, som har været in hele sommeren og efteråret er ingen undtagelse. Prints er også en stor trend i efteråret og de må gerne mikses på kryds og tværs, som her, hvor jeg mikser den printede bluse fra ZbyZ med det leopardprikkede tørklæde. Intet efterår uden vamsede cardigans - jeg er helt pjattet med den lange grå cardigan fra Zizzi, som har fine perledetaljer på skuldrene. Helt perfekt til at putte sig i, når vejret ikke bidrager til varmen. Tilsammen understreger outfittet her endnu en af de store trends, som vi har set igennem de sidste sæsoner; det monokrome look, hvor farverne holdes i grå, hvid og sort. 

Selvom sommeren godt måtte være blevet lidt længere for min skyld, så glæder jeg mig alligevel til at kunne pakke mig ind i flere lag. Jeg elsker når sæsonerne skifter (så længe sne og is gider at holde sig væk om vinteren, tak!). 

English:

(This post is made in cooperation with the Danish store SOLO, but choice of styles and opinions are my own) 

When I was on my way to France I was contacted by Natasha from the Danish store SOLO, that has several stores around the country but also has a webshop. She asked me if I wanted to put together an outfit with styles from their webshop that would fit the season. When I got back from France I had no doubt; I had to do a autumn themed outfit - Summer ended so suddenly. Hello wind, hello rain! Hello comfortable cardigans and scarfs and darker colours (the last few things are more welcome than the first, right?)

SOLO carries clothes from size 34-56 and I've always liked visiting their stores and webshop and among other brands they sell Zizzi and ZbyZ (however I'm pretty sure they only ship to Denmark). It didn't take me long to say yes - and with autumn in the back of my head (and the rain drumming on my window) I started looking through the webshop. 

Some people might hide away their skirts when autumn comes knocking on the door - me? I just get my tights out of the closet! This black skirt from Zizzi has a white panel at the sides and it gives the skirt a minimalistic sporty look. It's been a major trend this summer and we'll be seeing it this fall too! Another huge trend is prints and we're allowed to mix and match as we want to - like I did here with the printed top from ZbyZ and the leopard printed scarf. No autumn without big, comfortable cardigans - I love this long grey cardigan from Zizzi and the details on the shoulders. It's perfect for days when the weather isn't excactly warm. All together this outfit sums up another huge trend; we've been seeing it for the last couple of seasons and this autumn won't be an exception; the monochrome look with grey, white and black. 

Even though Summer could have stayed a little longer if it was up to me, I am looking forward to autumn and comfortable layers. I love it when seasons change (as long as we can agree that snow and ice will stay away this winter, thank you!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...