Sider

16.8.14

OOTD: Zizzi Fashion Show

Det er nu to uger siden, at Zizzis modeshow rockede min verden, så det er da vist ikke for tidligt, at dele outfittet fra den aften. Jeg har allerede vist jer mit outfit fra eftermiddags blogger-event, men jeg havde gemt en kjole, som ikke lige sådan bliver krøllet i min taske - og det var altså meget praktisk! 

Aftenens dress code var sort, sølv og hvid, som kunne kombineres lige som man havde lyst. Jeg tog det helt simple valg (som sagt, fordi kjolen ikke ville krølle under transport - lidt praktisk kan man jo blive nødt til at være) og så havde jeg holdt make-up og andre detaljer i sølv-nuancer. 

English:
It's been two weeks since Zizzi's fashion show rocked my world, so I guess it's not too early to share the outfit from that night with you. I already shared the outfit from the blogger event from the same afternoon, but I had a dress in my bag that wasn't going to curl up so I could change outfit for the evening - clever girl! 

The dress code for the show was black, silver and white and the colours could be combined just the way we wanted to do it. I kept it really simple (mainly because the dress wasn't going to curl up - sometimes you just have to be practical too) and I kept the details and make-up in shades of silver.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...