Sider

25.9.14

Trend: Autumn florals

Dorothy Perkins / Dorothy Perkins / Junarose / Zizzi
Junarose / Dorothy Perkins / Junarose
En af mine bedste veninder kommenterer næsten altid, hvis jeg sukker efter noget med blomster. Hun kender mig fra gymnasiet, hvor jeg gik igennem en slags hippie-periode og alt der havde blomster var et hit. Så nu siger hun altid: "Dig og blomster, dig og blomster". Jeg har ikke blomster på hver eneste dag længere, men jeg forstår nu godt hendes drillerier. Og her til efteråret får hun masser af muligheder for at drille mig lidt igen. Jeg har nævnt det et par gange før og nu siger jeg det så lige én gang til for at slå det helt fast: jeg er tosser med efterårets blomsterprints! 

English: 
One of my best friends almost always have a comment ready when I look at something with a floral print. We've known each other for a while and at a point in my life I used to wear florals a lot more than I do now. But still she always say "You and those flowers!" and I get it... This Autumn she'll have her chance to tease me again. I've said it a couple of times before but to make sure I get my point across (okay... I know; you get it, I just wont stop talking about it): I love the flower prints this Autumn! 

2 kommentarer:

  1. .... Er det meningen jeg skal kommentere det her? ;)
    Der er FINE blomsterprint ude for tiden!

    SvarSlet
    Svar
    1. Føler du dig da truffet? ;) Jaa, ikke? Så fine! Måske endda også noget for Tine?!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...