Sider

9.9.14

Vacation days #5: France, Normandie

Det har været en håndfuld stille dage på bloggen, men der er mening med galskaben. I weekenden flyttede vi ud i vores nye lejlighed, så først var der fart over feltet med at få pakket de sidste fire års liv (otte for min kærestes vedkommende) ned i den gamle lejlighed, bagefter havde vi simpelthen bare brug for at trække stikket helt ud og komme helt ned i gear. På grund af min graviditet var det ikke mig, der tog det tungeste læs i forhold til flytningen, men hold nu op(!), hvor var det bare hårdt alligevel. Jeg føler mig stadig en lille smule kvæstet. 

De næste mange, mange dage kommer til at stå i udpakningens og indretningens tegn. Jeg er meget spændt på, hvor lang tid det så lige kommer til at tage, når min kæreste rocker sit fuldtidsjob og jeg knokler med speciale. Men det må tage den tid det tager - jeg krydser bare fingre for, at vi bliver klar til den indflytterfest/fødselsdagsfejring/babyshower-ting, jeg har planlagt i oktober. Men det burde vist kunne lade sig gøre. Jeg glæder mig meget til at vise jer vores nye hjem her på bloggen, men der kommer til at gå noget tid, for lige nu er indretningen mest præget af rod og flyttekasser. 

Med al den travlhed har det været ret rart (men også lidt hårdt, for hvor kunne det da være rart at tage tilbage) at se tilbage på sommerens dejlige ferier. Derfor vil jeg lige dele lidt flere billeder med jer, som er taget i Normandiet. Tilbage er der snart kun billeder fra smukke Paris. 

English:
It's been a few quiet days at the blog, but I've got a good reason for it. This weekend we moved to our new apartment so first we had some really busy days packing the last four years (well, eight for my boyfriend) of our lives into boxes and afterwards we just needed to relax and do nothing at all. Because I'm pregnant I wasn't the one doing the hardest work, but it was still really hard. Actually I still feel really tired. 

The next many, many days will be all about unpacking and decorating. I'm curious to see how long it'll take us with my boyfriend rocking his fulltime job and me working hard on my thesis. But I guess it'll just have to take the time it takes - I'm just hoping our new place will be ready for the house warming/birthday celebration/baby shower-thing I've got planned in October. But I'm sure it will. I can't wait to show you our new home here at the blog, but it will be some time before I get to that - right now it's pretty much just a big mess and boxes. 

Being so busy it's been quite nice to look back at the trips I had this summer (but also kinda sad since it made me want to go back in time). So I'm going to share some more photos from Normandie with you guys. Now I've only got photos from Paris left to share with you. 















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...