Sider

9.10.14

Wish I was wearing...

Skirt - Zizzi / Clutch - Erbs Denmark / Jumper - Junarose / Jewellery - Stine A
Boots - Ecco / Cover - Ganni
Okay... Jeg har efterhånden en shoppetrang, som er noget så stor, men med gravid-mave er det altså ikke lige dét, der bliver gjort mest i. Det er begrænset hvor meget mening det giver, ikke? Men det her sæt ville jeg virkelig gerne hoppe i. Jeg er helt vild med grå i efteråret og snittet på nederdelen er helt skønt. Det kunne jeg altså godt lige tage på - det hele. Måske lige bortset fra hælene, men hvor er de støvler altså lidt for pæne! Og mobil-coveret, ikke? Jeg tror faktisk det er svært for min telefon at overleve uden.
 Jeg er ikke sikker på, at det er en god idé, at jeg har planer om at skulle ind til byen senere i dag. 

English:
Okay.... I really, really feel like shopping but with this baby-bump it doesn't really make much sense, does is? I would really love to wear this outfit. I'm crazy about grey in the autumn and the style of the skirt is amazing. I would wear it all - maybe except from the boots, but they're so pretty! And the cover! Oh the cover. I'm not sure my phone will survive without it. 
 I'm not really sure it's a good idea that I'm planning a small trip into the city centre today... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...