Sider

29.12.14

Carmakoma sale picks

Hvert eneste år, når udsalget rammer, sidder jeg og sukker lidt over Carmakomas udsalg. Jeg synes det er et af de bedste steder at gå på udsalgsshopping og det er der et par grunde til. Der er et godt udvalg og for det meste også en del størrelser tilbage - og så er der virkelig mange penge at spare på de styles, man har kigget på hele sæsonen, men ikke lige har haft råd til. 

I år kan jeg godt mærke, at jeg går efter nogle helt bestemte ting. Et godt udsalgstip er at købe basis-styles, som kan bruges uanset sæson eller og på tværs af trends. Hvis man alligevel ikke kan lade være med at købe trend-varer på udsalg, så lad det være fordi du har sukket og sukket og sukket efter netop den style hele sæsonen. I år går jeg efter overdele og især skjorter - det er nemlig ret praktisk, når min lille pige skal have noget at spise. 

På Carmakomas udsalg kigger jeg lige nu på følgende styles - så må vi se, hvad jeg ender med at klikke hjem. 

English:
Every single year when sale comes around I'm amazed by Carmakoma's sale. I think it's one of the best sales around - there's a great selection of styles, usually there's several sizes left and (not least) a lot of money to be saved on styles you've been looking at all season. 

This year I'm looking for very specific things. Usually I go on sale with a few good tips; buy basic styles that can be used no matter the season and the specific trend. If you want to buy trend styles then do it because you've been looking at that style for a long time. This year I'm looking for tops and especially shirts - they're practical when my little girl has to eat. 

Back to Carmakoma's sale - I'm looking at these styles at the moment. I'm not sure what to order yet but time will show. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...