Sider

2.1.15

OOTD: I love to wear dresses


I de sidste 10 år eller noget lignende, har jeg været en kjole- og nederdelpige. I flere år gik jeg slet ikke i bukser. Jeg ejede knapt nok et par. Nu har jeg en bunke bukser i skabet, men jeg er stadig mest tilpas i nederdele og kjoler. Efter jeg har født bliver det dog sjældent kjoler, jeg tager på. Det er nemlig nemmest at have et todelt sæt på, når der skal ammes. Så jeg SAVNER at gå i kjoler. Nogle dage går jeg i kjoler herhjemme, bare fordi jeg har lyst. Sådan en dag havde jeg i sidste uge, selvom det virkede lidt fjollet at gøre så meget ud af mig selv, når jeg alligevel bare var hjemme. Men jeg var glad og havde det godt og det er jo det vigtigste! 

Kjolen her er fra Zhenzi og jeg synes den er så smuk med det monokrome print og de sorte paneler i siderne. Den er superelegant og jeg spår den et langt liv med masser af ammefrie fester ude i fremtiden. 

English:
For the last 10 years or so I've been a dress and skirt kinda gal. For several years I didn't wear pants at all. I hardly had a pair in my closet. Now I do have quite a few to pick from but I'm still moe comfortable in skirts and dresses. However: I rarely wear dresses after I gave birth, since there's just more easy access when you're wearing two pieces of clothes instead of just one, when it comes to breast feeding. So I really miss wearing dresses! Some days I'm wearing dresses at home just because I feel like it. I had a few of those days last week even though I felt kinda silly about dressing up like that when I was just staying at home... But I was happy and felt good and that's what really matters. 

This dress is from the Danish brand Zhenzi and I think it's really beautiful with the monochrome print and the black panels at the sides. I think it's super elegant and I see a long life for this dress filled with parties (without breast feeding, that is) in the future. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...