Sider

18.5.15

OOTD: Can't go out like this


Hej! Jeg tjekker lige ind med et hurtigt outfit fra i fredags. Ja, altså - både indlæg og og outfit er af den hurtige slags. I fredags havde vi netop bestemt os for at tage et hurtigt smut i Føtex, da jeg kigger på mig selv i spejlet og udbryder: "Sådan her kan jeg da ikke tage afsted!" Jeg havde selvsagt ikke det her tøj på, men i stedet slaskede bukser og den t-shirt der lå først for og det passede slet, slet ikke sammen. Men til hjemmehygge kunne det gå an. Det kunne mit morgenhår også, men jeg ville alligevel ikke ud af min lejlighed sådan. Jeg tager ellers tit hjemmefra uden at kigge mig ret meget for, hvordan jeg ser ud - jeg mener... Hvis barnevognen skal ud og gå nu, så er det nu uanset hvordan jeg så lige ser ud! Men nu var sagen den, at min kæreste var hjemme og lige kunne holde udkig med vores datter imens jeg tog noget andet tøj på og fandt en elastik til håret. 

Outfittet er sådan set ikke noget vildt og voldsomt. Det er nede på jorden og simpelt, men det viser også bare, at man kommer langt med basis-jeans og en simpel t-shirt. Jeg har også lovet mig selv at finde en bunke basis t-shirts, for lige nu bliver jeg ved med at stå og kigge i mit skab efter en sort t-shirt og så mange har jeg altså heller ikke. Men de skaber et godt grundlag for ethvert outfit, så der skal flytte flere ind - så skal jeg bare finde dem! Ved I hvor man får de bedste basis t-shirts? 

Nå, men... Som sagt; et dejligt nede på jorden outfit, perfekt til en hyggelig hjemmefredag og i lidt for store jeans (ja, sådan går det, når man bestiller dem online - men de er RARE at have på). Min kæreste kiggede forundret på mig, da jeg var færdig mindre end 10 minutter senere og udbrød, at han altså var glad for at have en kæreste, der SÅ hurtigt kunne kvikke sig op og komme til at se godt ud.

English:
Hi there! I'm just checking in with a quick outfit from last Friday. We had just decided to go grocery shopping when I looked in the mirror and shouted: "I can't go out like this!" At that time I was wearing loose sweat pants and the first t-shirt within reach and it didn't really match. However it was okay for a "stay at home day" but combined with messy hair I really didn't felt like leaving my apartment like that. I often leave home without thinking about how I look - I mean; if the pram needs to be taken for a walk then I walk. Now. But my boyfriend was at home and he looked after our daughter as I found something else to wear and had the chance to pull my hair back in a pony tail. 

There's really nothing special about this look. It's very casual and down to earth but it just shows how far a good pair of basic jeans and a t-shirt will get you. I promised myself to find some good basic t-shirts 'cause I always need a black t-shirt and it's always in the washing machine for some reason. I need more! Do you know where to get good basic t-shirts?

Well... As I said; nothing special about this, but just perfect for a casual Friday and in jeans a bit too big (that's how it goes when you order jeans online for the first time, right? But they are nice and comfortable). 
Jacket - VRS Jackie / Jeans - Asos Curve / T-shirt - Zizzi


2 kommentarer:

  1. Årh, din kæreste lyder sørme sød :) Basis t-shirts er også mit store problem: Jeg burde virkelig få købt flere af dem, men jeg er ikke så godt til at få det gjort!

    - Sara // www.sara-siger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Han ér virkelig sød. :)
      Nej, men der er da også noget lidt kedeligt over noget SÅ basic. Omvendt så mangler man det også virkelig, når man mangler det ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...