Sider

18.6.15

Sale: Zizzi & Junarose

Udsalget er skudt igang, piger! Jeg har samlet lidt favoritter fra Zizzi og Junarose, som er der jeg oftest roder igennem de gode tilbud. Mit bedste udsalgstip kan jeg åbenbart ikke engang selv rigtigt holde mig til i dag. Det er altid en rigtig god idé at gå efter varer, som kan fungere som basis i din garderobe, når du køber på udsalg. Men ih, hvor er det altså svært, når der er så mange pæne prints på markedet lige nu! 

Skal du på udsalg? Og hvad går du så efter?

English:
Sale is on! Here's a few of my favourites from Zizzi and Junarose. Obviously I'm not even living after my own advice right now - when you shop items on sale it's always a good idea to look for styles that's basic. However it's really hard when all those pretty prints are tempting. 

What are you looking for this sale? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...