Sider

25.8.15

OOTD: Home alone


I dag er lidt en underlig dag, for da jeg havde puttet Gry til sin formiddagslur, gik jeg mere eller mindre direkte hen til hoveddøren og vinkede farvel til min kæreste. Han skulle afsted på arbejde, men det mærkelige ligger i, at de næste fire dage er hans arbejde i alperne. Jeg har ikke ligefrem glædet mig til at sende ham afsted, for jeg ved at både Gry og jeg kommer til at save ham helt vildt - og jeg ved, at han kommer til at savne os mindst ligeså meget! Det gode er dog, at jeg får lov til at glæde mig til at han kommer hjem igen og at min mor og søster kommer herop og at der derfor er masser af hygge i vente - det skal nok blive godt! Dagene skal sikkert nok gå hurtigt nok og så skal vi fejre at ham i alperne bliver 30 i weekenden. 

Hele sættet her er fra VRS Jackie. Nederdelen er efterhånden gammelt, men toppen er en af sensommernyhederne og printet er simpelthen så flot! Skoene er nye og fra Nike - de kom med hjem fra vores ferie, hvor vi besøgte Neumünsters Designer Outlet. Det kan i den grad anbefales! 

English:
Today is a bit weird 'cause as soon as Gry took her "before noon" nap I kissed her father goodbye. He was off to work, but for the next four days his work is in Austria. I haven't been looking forward to saying goodbye 'cause I know we'll miss him alot - and I know he'll miss us just as much! The good thing about it is that now I can look forward to him coming home again and the fact that my mother and sister will be here soon, so I'm sure we'll have fun. When he comes home we're going to spend the weekend celebrating his birthday - he'll turn 30. 

This outfit is from VRS Jackie. The skirt is old but the top is among their pre-fall collection - the print is beautiful! The shoes are new too, their from Nike. I bought them when we visited the Designer Outlet in Neumünster on our way home from our vacation. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...