Sider

27.8.15

OOTD: I'll have my coffee in the rain

I skrivende stund drikker jeg min morgenkaffe i regnen - heldigvis(!) har vi halvtag - mens jeg prøver at lokke nogen til at sove. Det lykkes nok før eller siden, men det er svært at falde i søvn, når man er baby og lider af fomo - fear of missing out. Den er god nok! Det findes! Især hos babyer i ni måneders alderen.

Det regner og det regner og det overrasker vel ikke nogen at efteråret venter lige rundt om hjørnet. Det er okay med mig, for selvom jeg godt gad have endnu flere sommerdage med høj sol, så glæder jeg mig også til at trække i lidt mere mørkt tøj og lidt flere lag. Indtil da sniger der sig lidt efterår ind i mit sommertøj - det er svært at lade være, når der er tern og mørke farver på menuen. 

Skjorten her er fra Zhenzi og jeg er vild med farven og printet. Mine mælkebryster er for store til at den kunne være knappet, men det gør slet ingenting, for den er mindst ligeså pæn i åben tilstand. T-shirt er fra Asos Curve og nederdel fra VRS. Mine fødder er skåret fra, fordi jeg i al hast bare tog de sko på, der stod først for, fordi jeg havde en træt baby i klapvognen og de passede altså ikke just til outfittet. 


English:

Writing this I'm sitting in the rain drinking my coffee and trying to get someone to sleep - luckily we're under a roof so it's okay but the "sleep" part is hard when someone is suffering from Fomo. It's a real thing - fear of missing out. Very real when you're nine months old. 

It's clear autumn is just around the corner and even though I would love more summer days I'm looking forward to autumn too - who wouldn't seeing the styles coming up? Right now I'm drawn to darker colors and layers. 

This wonderful shirt is from Zhenzi and I adore the color and print. My milk boobs are too big to close the shirt but it doesn't really matter since it's just as cute unbuttoned. The t-shirt is from Asos Curve, the skirt from VRS Jackie and my feet aren't on the photos because I just put on the shoes that were closest and quickest since I had a tired baby that needed a walk. The shoes didn't really match. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...