Sider

14.9.15

OOTD: Hi Autumn


Jeg er efterhånden så klar på det der efterår. Lag på lag, halstørklæder, varme trøjer, strikkede sokker - ah! Te og stearinlys og gode programmer i tv (jeg hader programfladen om sommeren, der nærmest kun handler om cykelløb og genudsendelser). Så det er godt nok. Hvad glæder du dig mest til i efteråret? 

Hvor fint er printet på denne strikkjole fra Zhenzi ikke lige? Jeg elsker den sarte rosa-farve og det ternede mønster. Og så blev jeg så glad, da jeg fandt mit uldtørklæde fra Magasin frem - det er det bedste tørklæde jeg har og jeg glæder mig til at tilføje et ekstra til samlingen til vinter. 

English:
I'm so ready for fall now. Layers, scarfs, warm sweaters - ahh! Tea and candles and nice shows in TV (in the summer it's all about Tour de France and thing's I've seen before). So it's okay that summer is over. What are you looking forward to the most?

How lovely is this print on this knitted dress from Zhenzi? I love the light pink colour and the print. And I was so happy when I found this scarf again - it's my best scarf but too warm for winter. I'm going to look for another one to add to my collection this winter, that's for sure!

Dress - Zhenzi // Boots - Sapprocher // Scarf - Magasin // Bag - Primark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...