Sider

21.9.15

OOTD: Something new

Hej! Jeg håber I har haft en god mandag - har I også haft en god weekend? Det har vi, men som altid, så er den forsvundet alt for hurtigt og nu kalder endnu en uge. For Gry og jeg er der selvfølgelig ikke så stor forskel på weekend og hverdag, men den helt store, vigtige forskel er jo, at nu er far ikke hjemme til at hygge med os og det kan godt være lidt ensomt. Eller ensomt er måske lige voldsomt nok, men der skal ingen tvivl være om, at det er meget hyggeligere, når han også er her! Lige om lidt er min barsel officielt ovre - så jeg har tænkt mig at nyde de sidste langsomme morgener, hvor vi kan have nattøj på så længe vi vil, for lige om lidt skal havregrøden ned og så skal klapvognen køre os i vuggestue. Det er vildt spændende og vildt skræmmende på samme tid. Men man skal jo prøve noget nyt - og det skal nok blive godt! 

Apropros nyt - så er pelsen fra Zizzi her ny på mange måder. Den er ikke bare ny-ny (den er online lige her), den er også ret ny i forhold til, hvad jeg plejer at have på. Man skal jo prøve noget nyt, ikke? Jeg synes den fungerer ret godt!

English:
Hi there! And a happy Monday for all! Did you have a good day - and a good weekend? We did! But as always it was gone too fast. For me and Gry there's not much difference between weekend and every day when it comes to how the day goes by with food and playtime and naps but the big and important difference is that daddy's home. And we both love it when he's here. It won't be long until my maternity leave will be over and then I'll be on the look for a job. Well, I already am of course. But until then I'll enjoy the slow mornings before we're off to day care in the morning. It's all very exciting but also scary at the same time. But it's good to try something new and I'm sure it's going to be great! 

Talking of trying something new; usually I'm not into fake fur (or real fur, speaking of fur) but I really think this one from Zizzi is cute and working well! 

Fake fur - Zizzi // Dress - Asos Curve // Boots - Sapprocher



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...