Sider

30.11.15

It's that time of year - to glitter or not to glitter?



Dress: Zizzi - Skirt: Zizzi - Dress: Junarose  - Maxidress: Junarose
Dress: Dorothy Perkins - Blazer - H&M+ - Clutch - Asos

Vi siger farvel til november og hej til december - hej til julestemning og julefrokoster og festligheder i lange baner. Sjældent har man så mange anledninger til at finde sit festligste outfit frem fra skabet (eller ude i butikkerne) og det er da egentlig temmelig fedt, ikke? I år er der ingen tvivl: pallietter hitter for vildt! Det er der, som altid, delte meninger om. Men jeg er fan! Jeg synes i den grad det er festligt - og så lyser det dejligt op i vintermørket! Dog kommer I nok ikke til at se mig springe ud i guldjakken fra H&M, selvom jeg da må indrømme, at jeg sagtens kan se det sjove i dens indslag. 

Til gengæld er jeg fuldstændig forelsket i Zizzi-kjolen, kjolerne fra Junarose og clutchen fra Asos. Hvad synes I om pallietter derude?

English:
We're saying goodbye to November and hi to December - hi to Christmas moods and parties and we don't have to look long for the next festive occasion to find our brightest outfit (in the closet or in the stores) and it's kinda nice, isn't it? This year there's no doubt that sequins is a big hit. Some like it, some don't. I'm a fan - I like how they light up the darkness during the winter. You probably wont see me in the gold jacket from H&M though even though I get how fun it is. 

However I'm totally crazy about the Zizzi dress, the dresses from Junarose and the Asos clutch. How do you feel about sequins?

1 kommentar:

  1. Er både og for man kan let ligne et juletræ og tit drysser de af når man har det på. På den anden side så er den blå kjole du har fundet helt perfekt. Snittet passer bare ikke lige min krop 😯

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...