Sider

23.12.15

I wish you a merry Christmas!


Så går det meget snart løs! Julen! Jeg har glædet mig, men jeg har stadig ikke helt fattet, at den allerede er her. Jeg ser simpelthen så meget frem til, at jeg over de næste dage skal se så mange af de mennesker jeg holder allermest af som overhovedet muligt. Jeg glæder mig til juletræet og holde min lille pige i hånden, mens vi kigger på det. Jeg glæder mig til familiehygge, den traditionelle mad, sangene, gaverne, hyggen. Jeg glæder mig til julefrokosterne, smilene, musikken, latteren og til at kramme dem jeg elsker. Det kan kun blive godt! Og jeg ønsker jer det samme! 

Tak fordi I følger med, det gør mig så glad! Jeg håber I får den dejligste jul derude. 

English: 
It's here! Christmas! I've been looking forward to this but I can't believe it's already here. I'm looking forward to seeing a lot of the people I love the most. I can't wait to see the Christmas tree and holding my daughters hand as we walk around it. I'm looking forward to spending time with our families, the traditional food, the songs, the gifts, the fun. The smiles, the music, the laugther and to hug the ones I love. I wish you all the same!

Thank you because you're reading my blog it makes me happy! I hope you'll have the best Christmas.


Top: Zizzi // Skirt - Zizzi Black Label

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...