Sider

8.12.15

My outfit from the Zizzi blogger event.

Skirt - Zizzi Black Label / Top - Zizzi / Tights - Zizzi / Shoes - Sapprocher

Jeg fik faktisk slet ikke taget nogle billeder af mit outfit på selve dagen, da jeg var afsted til Zizzis event i Tivoli i København. Nogle vil kalde mig en dårlig blogger, men hvis jeg selv skal sige det, så handlede det mest om, at det bare var vigtigst for mig at få afleveret min datter godt i vuggestuen og at jeg så desuden nød at se min veninde inden eventet. Selve eventet (som du kan læse mere om her, her og her) fløj afsted og før jeg så mig om, var det ligeså mørkt udenfor, som det var da jeg tog hjemmefra om morgenen. Og sådan gik det altså, at jeg kom hjem helt uden billeder. Men så er det jo godt, at man kan lave det om og lige bortset fra, hvordan mit hår sidder, så er det det helt samme look.

Jeg gik efter et klassisk vinterlook - og så med lidt glitter tilført. Jeg er stor fan af sorte nederdele med klassiske snit og draperinger, for de kan bruges til alting og kan både være med til at trække et outfit op til at blive pænere eller mere nedtonet. Dette nederdel er fra den seneste Black Label kollektion fra Zizzi - du kan stadig få et i et par enkelte størrelser hos Zizzi. Den er alle pengene værd, for jeg er helt sikker på, at den bliver en klassiker i mit skab de næste mange år! Den glitrende sag er også fra Zizzi, men den ser desværre til at være udsolgt online. Det er ellers en god sag til julefrokoster! Måske den stadig er at finde i de fysiske butikker - man kan aldrig vide. 

English:
I didn't take any photos of my outfit at the Zizzi blogger event in Tivoli, Copenhagen. Some would call me a bad blogger (they might be right), but for me it was about having a great morning with my daughter and taking time to enjoy the time with my friend in Copenhagen before the event. The event itself went faster than fast and before I knew it, it was as dark outside as it was when I left home in the morning. It's a good thing that I could just put on the outfit another day - so here it is; apart from my hair being styles differently it's the same look. 

I wanted a classic winter look - added a bit of sparkle. I love black skirts with classic cuts and drapings, 'cause they go with pretty much anything and somehow they're able to make an outfit prettier or more casual. This skirt is from the latest Black Label collection by Zizzi and I'm sure it'll be a stable in my closet many years from now. The top is from Zizzi as well! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...